Nech už učíme akýmkoľvek spôsobom, občas sa objavia situácie, keď potrebujeme, aby boli všetci žiaci ticho.
Nech vtedy robíme čokoľvek, občas sa nám to ticho nedarí dosiahnuť žiadnymi prostriedkami.
Nech už učíme akýmkoľvek spôsobom, občas sa objavia situácie, keď potrebujeme, aby boli všetci žiaci ticho.
Nech vtedy robíme čokoľvek, občas sa nám to ticho nedarí dosiahnuť žiadnymi prostriedkami.
Máme pre vás jednoduchý tip, krátku aktivitu, ktorú môžete zaradiť kedykoľvek, nevyžaduje od vás žiadnu špeciálnu prípravu a zaručí vám, že po jej skončení budete počuť špendlík spadnúť.
Je to veľmi jednoduché.
Dohodnete sa so žiakmi, že od zaznenia zvukového signálu (tlesknutie, gong, píšťalka,… )
MUSIA (Toto je veľmi dôležité zdôrazniť, nie MÔŽU – MUSIA!)
BEZ PRESTÁVKY (Nadýchnuť sa, samozrejme môžu, ale inak žiaden čas na premýšľanie či oddych.)
ROZPRÁVAŤ (Dôležité je počas tohto času povedať všetko, čo potrebujú povedať.)
až do zaznenia ďalšieho zvukového signálu (60 sekúnd by malo úplne stačiť).
A nemyslite si, je to fakt náročné a vyčerpávajúce. Veď uvidíte aká dlhá môže byť jedna minúta.
Dajte nám vedieť, či pomohlo J.
spracované podľa Kathy Paterson: Motivační tříminutovky
Máme pre vás jednoduchý tip, krátku aktivitu, ktorú môžete zaradiť kedykoľvek, nevyžaduje od vás žiadnu špeciálnu prípravu a zaručí vám, že po jej skončení budete počuť špendlík spadnúť.
Je to veľmi jednoduché.
Dohodnete sa so žiakmi, že od zaznenia zvukového signálu (tlesknutie, gong, píšťalka,… )
MUSIA (Toto je veľmi dôležité zdôrazniť, nie MÔŽU – MUSIA!)
BEZ PRESTÁVKY (Nadýchnuť sa, samozrejme môžu, ale inak žiaden čas na premýšľanie či oddych.)
ROZPRÁVAŤ (Dôležité je počas tohto času povedať všetko, čo potrebujú povedať.)
až do zaznenia ďalšieho zvukového signálu (60 sekúnd by malo úplne stačiť).
A nemyslite si, je to fakt náročné a vyčerpávajúce. Veď uvidíte aká dlhá môže byť jedna minúta.
Dajte nám vedieť, či pomohlo .
spracované podľa Kathy Paterson: Motivační tříminutovky